1 item toegevoegd je winkelmandje We konden het niet aan je winkelmandje toevoegen, we hebben momenteel maar 1 van dit item in stock
Ben jij een professional in haar of beauty?

VEELGESTELDE VRAGEN

Account
Hoe maak ik een account aan?

Om te winkelen op www.pro-duo-consument.nl moet u zich registreren voor een online account door op de link "Mijn account" bovenaan of onderaan elke pagina van de website te klikken en wij zullen u door de werkwijze. Onze website is voor iedereen toegankelijk.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten - Wat moet ik doen?

Op dezelfde plaats waar u gewoonlijk uw inloggegevens invoert, klikt u op "wachtwoord vergeten" en u kunt het opnieuw instellen.

Hoe update ik mijn persoonlijke gegevens?

In "Mijn account" vindt u een sectie genaamd "Mijn gegevens beheren" waar u al uw informatie kunt bijwerken.

Heb ik een Professionele Pro-Duo kaart nodig om bij jullie te shoppen?

Als je een haar- en schoonheidsprofessional bent of een haar- en beautystudent, dan moet je onze speciale website voor professionals gebruiken op www.pro-duo.nl waarvoor je uw een Pro-Duo kaart nodig hebt. Maar je hebt er geen nodig om hier te winkelen. Onze producten zijn hier voor iedereen beschikbaar.

Ik wens niet langer een account te hebben.

Neem a.u.b. Contact op met onze klantendienst via klantendienst.nl@pro-duo.com zij kunnen uw account uit ons systeem verwijderen.

Orders
Ik heb problemen met het plaatsen van mijn order.

Dit kan verschillende redenen hebben:

1 - Controleer of uw factuur- en afleveradressen in Nederland zijn en up-to-date zijn, en of u alle verplichte velden heeft ingevuld.
2 - Controleer of u met een geldige betaalmethode heeft betaald of vraag bij uw bank of er geen problemen zijn met uw bankrekening.
3 - Controleer of uw betaalkaart niet is verlopen.
4- Wacht 24u of probeer een andere betaalmethode

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Wacht 10 minuten na het plaatsen van uw bestelling en controleer vervolgens uw map met ongewenste e-mail / spam voor het geval uw e-mailprovider ze naar deze mappen heeft verplaatst.

Heeft u nog steeds geen e-mail ontvangen, neem dan controleeract op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98 die u verder kunnen helpen.

Mijn promo code werkt niet.

Controleer eerst of de promotiecode exact is ingevoerd zoals weergegeven, zonder spaties. U kunt dezelfde promotie geen twee keer gebruiken, als u deze promotiecode eerder heeft gebruikt, kan deze niet opnieuw worden ingewisseld.

We hebben vaak minimale uitgaven en voorwaarden voor onze promoties, zoals alleen voor bepaalde merken of producten, controleer a.u.b. de algemene voorwaarden van uw aanbieding om er zeker van te zijn dat u in aanmerking komt. Cadeaubonnen kunnen alleen in winkels worden gebruikt. Mocht u nog steeds problemen hebben, neem dan contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98

Hoe kan ik mijn order volgen?

Details over uw order kan u terugvinden onder "mijn bestellingen" in uw account. U zal een track and trace link ontvangen van PostNL dat geactiveerd wordt van zodra PostNL uw order van ons ontvangen heeft.

Wanneer wordt mijn order bezorgd?

Voor meer informatie over leveringstermijnen gelieve onze pagine Bezorging en leveringstijden te raadplegen.

Ik heb mijn order nog niet ontvangen.

Controleer of uw bestelling is verzonden door het gedeelte "Mijn bestellingen" van uw account te bekijken. Als het meer dan 2 dagen geleden is verzonden, neem dan contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98 zodat we je verder kunnen helpen.
Kunt u ons uw bestelnummer (NR...), e-mailadres, naam en postcode sturen zodat we makkelijk en snel verder kunnen helpen.

Kan ik telefonisch bij de webshop een bestelling plaatsen?

Het spijt ons dat we voor onze online winkel geen telefonische bestellingen kunnen aannemen.

Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen. Waar kan ik deze vinden?

Uw factuur wordt automatisch per mail naar u verzonden wanneer uw bestelling volledig is en klaar is om ons magazijn te verlaten.
Heeft u uw bestelling al ontvangen maar uw factuur nog niet, neem dan contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com. Voeg uw ordernummer, postcode en huisnummer toe in uw bericht zodat wij snel uw order/factuur kunnen vinden.

Bezorging
Hoe zal u mijn order bezorgen?

Voor de bezorging van uw pakket werken we samen met PostNL. U kan meer te weten komen over PostNL via www.postnl.nl/

Hoe kan ik mijn order volgen?

Details over uw order kan u terugvinden onder "mijn bestellingen" in uw account. U zal een track and trace link ontvangen van PostNL dat geactiveerd wordt van zodra PostNL uw order van ons ontvangen heeft.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.

Wacht 3 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling voordat u contact met ons opneemt om te controleren of uw goederen zijn verzonden. Als in het gedeelte "Mijn bestellingen" van de website uw bestelling wordt weergegeven als verzonden, controleer dan uw map met ongewenste e-mail / spam voor het geval uw e-mailprovider deze naar deze mappen heeft verplaatst. Als je nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98, dan kunnen we je verder helpen.

Mijn bestelling is niet aangekomen.

Alvorens contact met ons op te nemen, controleer eerst of uw bestelling wordt weergegeven als verzonden. Om er zeker van te zijn dat alles in orde is, gaat u naar uw account en klikt u op "Mijn bestellingen". Als uw producten zijn aangegeven als verzonden maar u heeft ze niet ontvangen, volg dan uw pakket op https://www.postnl.nl/ of via de track and trace link die u ontving van PostNL. Als u na 48 uur na de dag van verzending nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op met uw bestelreferentie via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98 en wij zullen u proberen helpen om dit op te lossen.

Mijn bestelling is aangekomen maar is beschadigd.

We doen er alles aan om uw bestelling intact, veilig en op tijd te verzenden ... maar er zijn soms uitzonderingen en daar willen we u graag bij helpen.
Als je pakket beschadigd is aangekomen, maak het dan niet open en weiger levering van de koerier en neem contact op met onze klantenservice.
Als een of meer van de artikelen in uw levering beschadigd zijn, neem dan foto's en neem rechtstreeks contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com om een ​​vervanging of een retourzending te regelen.

Enkele producten ontbreken in mijn geleverd order.

Het kan zijn dat we je meerdere pakketten hebben gestuurd voor je bestelling. Soms is een artikel niet op voorraad en zal het niet bij uw bestelling zitten.
Ons systeem houdt het artikel bij dat u nog bij u geleverd moet worden. We sturen het artikel naar u toe van zodra wij een nieuwe levering hebben ontvangen. Maar neem gerust contact met ons op met uw ordernummer, postcode en huisnummer via klantendienst.nl@pro-duo.com zodat wij u meer informatie kunnen geven.

Pro-Duo prof kaart
Wat is een Pro-Duo kaart?

Onze professionele Pro-duo kaart wordt exclusief uitgegeven aan haar- en schoonheidsprofessionals en haar- en schoonheidsstudenten.

Hoe kan ik bij jullie shoppen als ik geen professionele Pro-Duo kaart heb?

Als u niet in de professionele branche bent, kunt u nog steeds met Pro-Duo winkelen op deze website, alleen voor particuliere klanten.

Teruggave
Hoe kan ik een artikel retourneren dat defect is?

Neem contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040/211.44.79 zodat we de garantie kunnen controleren en je aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken en we een vervanging of een terugbetaling voor je kunnen regelen. Als er artikelen beschadigd zijn, maak dan een foto van de schade.
Indien u de goederen zonder opgave van een reden aan ons wil retourneren, kan u terecht op onze pagina over het herroepingsrecht.

Hoe kan ik een product retourneren dat niet gewenst is?

U kunt de goederen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Pro-Duo NV, E-commerce retour dienst, Traktaatweg 1, 9000 Gent, België, klantendienst.nl@pro-duo.com, 040/211.44.79) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Houdt u er rekening mee dat de kosten voor het terugzenden van de goederen voor uw rekening zijn indien u de goederen zonder reden terugzendt. U kan voor het terugzenden van de goederen het retourlabel gebruiken dat in de doos zit, maar u bent hier niet toe verplicht. Indien u ervoor kiest om het retourlabel te gebruiken om de goederen terug te zenden, dan zal een bedrag van 7 € door ons in mindering gebracht worden op de terugbetaling van uw aankoop om de kosten van de retourzending te dekken. De goederen zullen met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons worden teruggezonden.
Voor meer informatie kan u terecht op onze pagina over het herroepingsrecht.

Zijn er producten dat ik niet mag retourneren?

Het herroepingsrecht is (onder meer) niet van toepassing op de volgende producten:

o producten waarvan de verzegeling door de Klant na levering geopend werd en die om redenen van hygiëne of gezondheidsbescherming niet kunnen worden geretourneerd;
o producten die volgens de specificaties van de Klant gemaakt werden of duidelijk gepersonaliseerd zijn;
o goederen die snel bederven of met een beperkte houdbaarheid.

Voor meer informatie kan u terecht op onze pagina over het herroepingsrecht.

Prijzen en promotie
Mijn promo code werkt niet.

We hebben vaak minimale uitgaven en algemene voorwaarden voor onze promoties. Sommige promoties zijn niet van toepassing op bepaalde merken of producten dus controleer onze algemene voorwaarden voor uw aanbieding om ervoor te zorgen dat u in aanmerking komt.
Mocht u nog steeds problemen hebben, neem dan contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040/211.44.​​79

Zijn sommige producten uitgesloten voor een bepaalde promotie?

Ja, alle details kan u vinden onder onze algeme voorwaarden.

Winkels
Hoe kan ik uitzoeken of er voorraad is in de winkel waar ik normaal shop?

Op dit moment is deze functie nog niet beschikbaar, maar we hopen deze faciliteit in de toekomst te hebben. U kunt onze winkels telefonisch bereiken om te controleren of een product beschikbaar is www.pro-duo.nl/winkels

Kunt u mij de openingstijden van winkels laten weten?

De openingsuren van onze winkels kan u vinden op https://www.pro-duo-consument.nl/winkels

Waar kan ik uw winkellocatie vinden?

Check via www.pro-duo.nl/winkels voor uw dichtsbijzijnde winkel.